
Projekto Informacija
Atvejo analizė: 3GDetailing – Visapusiška Automobilių Prežiūra
Projekto Pradžia
3GDetailing yra automobilių priežiūros paslaugų teikėjas, specializuojantis salono valyme, pilname automobilio poliravime, padangų montavime ir balansavime, meniniame kėbulo valyme, taip pat keramikinės dangos ir nano padengimo paslaugose. Klientas kreipėsi į mus su tikslu pritraukti daugiau naujų klientų ir padidinti kasdienį darbų užimtumą. Jie siekė efektyviai optimizuoti savo skaitmeninius reklamos kanalus, kad paskatintų daugiau užklausų ir skambučių.
Tikslai ir Iššūkiai:
Tikslai:
- Pritraukti naujus klientus, kuriems reikalingos automobilių priežiūros paslaugos.
- Padidinti kasdienį darbų užimtumą nuo 60% iki 90%.
Iššūkiai:
- Pasiekti didesnį klientų skaičių konkurencingoje automobilių priežiūros rinkoje.
- Sumažinti skambučio kainą ir padidinti konversijas, kad būtų užtikrintas kasdienis darbų užimtumas.
- Efektyviai paskirstyti reklamos biudžetą tarp Google Ads ir Facebook reklamų, kad pasiektų optimalų rezultato grąžą.
Kampanijos Įgyvendinimas
1. Rinkos analizė ir konkurencijos tyrimas:
Atlikome išsamią rinkos analizę, kad suprastume potencialių klientų elgseną ir pageidavimus. Tyrėme konkurentus ir jų naudojamas skaitmeninės reklamos strategijas, kad galėtume sukurti unikalias ir efektyvias kampanijas.
2. Reklaminių kabinetų analizė (Google Ads ir Facebook Ads):
Peržiūrėjome ir įvertinome ankstesnes kampanijas abiejuose reklamos kanaluose, kad nustatytume, kur yra didžiausia potenciali augimo sritis. Buvo pasirinkta, kad reklamos tikslai būtų nukreipti į pardavimus – daugiau skambučių ir užklausų palikimo, o ne tik paspaudimų ir parodymų.
3. Rezultatų sekimo įrankiai:
Įdiegėme Google Analytics, Google Tag Manager ir Facebook Pixel, kad galėtume stebėti reklamos veiksmingumą ir greitai reaguoti į bet kokius pokyčius. Šie įrankiai leido mums tiksliai matyti, kaip vartotojai sąveikauja su reklama ir paslaugomis.
4. Reklamų tikslų optimizavimas:
Pakeitėme pagrindinius reklamos tikslus – pereidami nuo paspaudimų ir parodymų prie tiesioginių pardavimų skatinimo (skambučių ir užklausų). Tai leido pasiekti konkrečius tikslus ir užtikrinti, kad investicija į reklamą būtų maksimaliai vertinga.
5. Google Ads kampanijos kūrimas ir optimizavimas:
Sukūrėme naujas Google Ads reklamas ir atlikome detalų raktažodžių tyrimą, kad pasiektume tikslinę auditoriją, kuri aktyviai ieško automobilių priežiūros paslaugų. Nustatėme, kad svarbiausi tikslai yra skambučiai ir užklausų palikimas.
6. Facebook Ads kampanijos kūrimas ir optimizavimas:
Sukūrėme naujus reklamos vizualus ir pardavimų tekstus, kurie buvo pritaikyti konkrečiam vartotojų poreikiui ir orientuoti į greitą sprendimo priėmimą. Nustatėme, kad pagrindinis tikslas yra paskatinti skambučius ir užklausų pateikimą.
Rezultatai ir Analizė
1. Dienos darbų užimtumo padidėjimas:
Pavyko pasiekti reikšmingą pokytį – dienos darbų užimtumas padidėjo nuo 60% iki 90%, tai reiškia, kad paslaugos tapo populiaresnės ir paklausesnės.
2. Skambučių skaičiaus padidėjimas:
Skambučių skaičius padidėjo nuo 5 iki 10 per dieną, kas parodė, kad reklamos efektyviai pritraukė daugiau potencialių klientų, kurie norėjo pasinaudoti paslaugomis.
3. Skambučio kaina sumažėjo tris kartus:
Optimizavus reklamas ir pakeitus tikslus, pavyko ženkliai sumažinti vieno skambučio kainą – nuo pradinių rodiklių ji sumažėjo net tris kartus, tai leido pasiekti geresnį rezultatą su mažesnėmis investicijomis.
Kampanijos Sėkmės Apibendrinimas
3GDetailing projektas pavyko dėl aiškios strategijos ir efektyvios kampanijų optimizacijos. Padidinome darbo užimtumą, pritraukėme daugiau skambučių ir užklausų bei sumažinome reklamų išlaidas, pasiekdami puikią investicijų grąžą. Sukurtos Google Ads ir Facebook Ads kampanijos, kurios buvo orientuotos į konkrečius pardavimų tikslus, pasiteisino ir užtikrino žymiai geresnius rezultatus.
Ilgalaikio Bendradarbiavimo Perspektyvos
Klientas yra patenkintas pasiektais rezultatais ir planuoja toliau investuoti į skaitmeninės rinkodaros strategijas. Ateityje bus plečiama reklamos veikla, optimizuojamos kampanijos ir siekiama dar didesnių pardavimų augimo rodiklių.